December

Jag är tydligen sämst på att uppdatera min blogg :(
 
Igår var Fanny ledig och jag skulle jobba natt, så under dagen åkte vi till Birsta för att shoppa!
Det blev en heldag med att gå i affärer.
 
Vi började på IKEA, där vi köpte mattor till mitt rum och en bokhylla till Fanny, samt andra nödvändigheter till lägenheten :)
     Efter IKEA gick vi omkring i olika affärer, Fanny köpte två jackor och jag köpte två par jeans :)
Ett par var svarta stuprör och ett var vinröda midjehöga :) SKITSNYGGA!
 
Vid 15-16 tiden satte vi oss och fikade med Anna och Tommys bror Kacka :) Det var jättetrevligt att få träffa dem :)  Anna bjöd på fikat, vilket var gulligt av henne!
Vi pratade i en timma!
 
Sen vart det mer shopping, då jag köpte julklappar och sånt! Samt så stannade vi vid Coop för att handla mat för hela veckan!
 
När vi kom hem kollade vi på tv och sen fick jag skjuts till jobbet där jag jobbade från 21.30 - 8.00.
 
Efter jobbet sov jag fram till 16.00 vilket var skönt!
 
Nu sitter jag här med datorn i knät och väntar på att julkalendern ska börja :)
 
Ska fota lägenheten nu också... så det kommer upp bilder senare ikväll
    


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0