Nattpass nr 2

Igår jobbade jag natt igen, ska ju jobba natt 3 dagar i rad!
 
Jag gick tidigare till jobbet för att skriva på lite olika papper samt hinna dricka en kopp kaffe innan jag började jobba.
 
Vid 21:30 gick jag på rond för att se vilka patienter som var inneliggande samt deras skötselråd.
Därefter började jag tvätta kläder (Fanny hade varit snäll under kvällen och tvättat på bra) men det var inte en så stor hög som tidigare, vilken var positivt!
 
Jag rastade de inneliggande hundarna och städade på bra.... doch var det en väldigt lugn natt så jag var klar med nästan allt innan kl 4.... detta gjorde att jag fick fika flera gånger samt sova 1 timme (30min + 30min).
 
Jag vart lite trött framåt halv 7, men då drack  jag en kaffe och började tömma soppåsar samt städa det sista! 
Vid halv 8 började ronden och jag fick berätta lite om hur djuren mått under natten!
 
Kom hem till rummet vid 8:30 då jag somnade fram till 14:00.
Jag åt frukost, pratade lite med Fanny och pratade en del med Anna som kommit tillbaka till sundsvall :)
 
Sen vid 15 tiden tog jag en powernap i 2 timmar och nu ligger jag här på sängen, ska kolla på något avsnitt av Grey's anatomy innan jag ska laga middag och bege mig mot sista nattpasset :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0