Sjukdag

Idag vakande jag upp med huvudvärk och feber igen, så det var bara att ringa och sjukanmäla sig igen :(
 
Har legat under mitt tjocka duntäcke samt varm filt hela dagen, kollat på grey's och sovit... tvingade i mig lunch och sen tillbaka till sängen!
 
Jag har också världens bästa rumskompis som idag köpt en donut samt chokladkakor till lilla mig :)
Hon vet verkligen hur hon ska muntra upp en sjukling!
 
Nu på kvällen har vi kollat på mer greys och jag har suttit nerbäddad hela tiden! Mysigt med en kompis som hjälper mig!
 
Nu får man också fin musik då Fancy spelar fint på pianot :)
 
Imorgon ska jag försöka ta mig till jobbet, ska försöka jobba hela passet! Måste ju jobba!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0