Halloj

Förlåt för sämst uppdatering... men jag har jobbat och när jag kommit hem har jag varit för trött för att blogga!
 
Igår (torsdag) åkte jag hem till Stockholm direkt efter jobbet... kom fram till sthlm kl 21:40 och hem till mig vid 22:30, där jag blev hjärtligt hälsad välkommen hem av hundarna :) två lurvtottar som var jätteglada att se mig :)
 
Jag ska bara stanna i Sthlm över helgen, sen bär det av hemåt norr ;)
 
Idag vaknade jag vid 5 och gjorde iordning mig för att åka iväg till ögonläkaren... Träffade Lizz i slussen och hon följde med till läkaren!
    Där fick jag göra det vanliga syntestet och sen droppade de i bedövningsmedel i ögonen (det sved som sjutton) för att sedan kolla trycket... dvs peta en manick i ögat och hålla den där i 5 sek!
 Därefter droppade de i pupillförstoringsmedel i ögonen.... fick ha det i ca 10 min innan jag fick göra ett nytt test då de bländade mig i ögonen med en jättestark lampa!  INTE KUL ALLS!
 
Efter allt tjorv med ögonen fick jag svaret: allt verkar normalt, så vi skickar en ny kallelse för att göra nya tester senare!
 
Sen gick jag och Lizz till t-banan, Lizz skulle hem innan skolan och jag har dödtid på 6 timmar innan jag ska träffa Rikard! 
Ska spendera den tiden till att sova och vila ögonen ;)
 
Vid 15 tiden ska jag träffa Rikard och det ser jag fram emot! Saknar min kille så mycket! <3
 
Nu ska jag sova lite, hörs kanske imorn :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0