-.-'

Hejsan, det var länge sen!
Jag har legat under en sten ett tag därför har det varit dålig uppdatering....... Eller så har jag helt glömt bort bloggen. Jag tycker stenen låter bättre ;)
 
Jag har under denna försvunna tid jobbat mkt samt sovit!
 
Förra veckan åkte jag hem till sthlm 4 dagar för att träffa familj och vänner!
Fick träffa Rikard vilket var jäääättemysigt! Har saknat honom så mycket!
 
Sen fick jag träffa mina tjejer Carro och Tess. Vi spelade biljard och åt sedan middag på O'learys vilket var jättetrevligt!
 
Idag har jag varit ledig, Fanny med... Det betyder mysdag med shopping, målande och ätande av god mat och godsaker!
 
Här kommer en bild på min mat från O'learys!
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0