Helgen!

Lördag:
Dagen började med att jag och Rikard var tvungna att åka till affären för att köpa det sista till festen.
Vi gick till liljeholmen och handlade maten på ica, sen tog vi t-banan hem till Rikard!
 
Vid 16 tiden kom släkten över och vi hade det trevligt med god fisksoppa o vin... till efterrätt blev det tårta (en var formad som en pumpa med orange marsipan på) och den var jättegod!
 
Senare på kvällen spelade vi "vem vill bli miljonär" och det var roligt! Första omgången vann vi tjejer och andra omgången vann killarna! Men vi är inga dåliga förlorare inte!!
 
Framåt 22 tiden kom Fanny över till Rikard och vi blev då hemkörda till mig!
    Rikard stannade hos mig i ca 1 timma innan han var tvungen att åka hem!
 
Fanny och jag fixade det sista innan vi gick till sängs!
 
Söndag:
Idag vaknade vi vid 8-9 tiden och gick då upp o åt frukost med hundarna!
Sen packade vi in alla väskor och annat i bilen innan Fanny fick provköra bilen till Bullandö marina o tillbaka!
 
Vid 11 så sa vi hejdå till min familj och körde iväg mot bensinmacken innan vi styrde vidare mot E4an och Sundsvall!
 
Bilresan upp gick jättebra... (vi tog bara ett stopp för toapaus) och vi kom fram till Sundsvall vid 15:40.
     Vi styrde direkt till affären för att handla frukost och middag/lunch sen åkte vi till vandrarhemmet där vi blev varmt välkomna av Tommy o Diezel!
 
Nu sitter vi på rummet efter att ha ätit "middag".... Fanny pluggar matte och jag sitter här på bloggen!
 
Imorgon börjar vi vårt första arbetspass på kliniken, ska bli roligt!
Jag ska jobba kväll och Fanny ska jobba natt.... spännande!
     Så imorgon kommer antagligen inget inlägg upp, kanske om ni har tur ;)
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0