Punkter

Sorry för dålig uppdatering, men jag har inte haft inspiration till att skriva eller tid   :(
 
Men nu har jag lite positiva nyheter att berätta :)
 
* Jag har kommit in på distanskursen i matte E :) börjar den 3e februari.
* Jag har skaffat gymkort (jobbet betalar)
* Jag har gymmat en gång ;) men det ska bli flera gånger... ska gå på boxningspass med några kollegor :)
* Jag har köpt träningsbyxor (Äntligen!)
 
* Jag var med och vittnade för Lizza på en rättegång mot hennes ex :O spännande och läskigt!
 
* Idag har jag jobbat på mottagningen för första gången, det var bland det roligaste jag varit med om!
Jag fick ta blodprov själv, när djurägaren var med! Jag lyckades sätta min andra permanentkanyl, med djurägaren i rummet! SÅÅÅÅ stolt över mig själv!
      När jag gick hem sa min kollega "om du ler mer så kommer huvudet gå av" :) jag svävade på ett moln under hela dagen!
 
Några negativa saker:
 
* Jag saknar min pojkvän sååå mycket! Börjar bli jobbigt nu när man inte ses så ofta :O
Tänker på honom hela tiden och saknar hans doft och allt :(
 
* Jag har bränt sönder min mun på varmt te :( kan inte äta eller dricka!
 
* Jag har träningsvärk :(
 
* Jag är godissugen!
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0