Helgen

I fredags var jag ju hos ögonläkaren, därefter åkte jag hem till syster och vilade/kollade på tv.
Vid 14 tiden åkte jag hem till Rikard där han välkomnade mig med en varm omfamning och en lång kyss :)
 
Vi kollade lite på tv och pratade om allt som hänt dessa veckor vi varit ifrån varandra, sen vid 18 tiden kom hans bror och brorsans fästmö hem för att laga middag till oss alla :)
    Det blev linsgryta med färskt bröd till samt rött vin :) JÄTTEGOTT! Vi alla hade det trevligt och pratade på om allt möjligt! 
Till efterrätt blev det våfflor med grädde o sylt :D det var supergott, jag har inte ätit våfflor på jag vet inte huuur länge sen! (kan ha varit när jag var 9 :O )
 
Efter middagen skjutsade vi Stefan o Francia (Rikards bror o hans fästmö) till t-banan och sen körde jag och Rikard till Heron City :)
Rikard bjöd mig på The Hunger games: Catching fire... den var SUPERBRA!!! Bättre än första filmen, vilket inte är vanligt!
 
Efter bion åkte vi hem till Rikard igen där vi kollade på lite mer tv o sen fick jag äntligen somna i hans famn :D
 
Lördag:
Rikard vaknade före mig (som vanligt) och väckte mig sen med en morgonpuss ;) (jag vill vakna så jämt)
Sen åt vi frukost, Rikard hade gjort egen varm choklad till mig :) jättegott!
 
Efter frukosten åkte vi in till stan och gick omkring i olika affärer i ca 1 timma, vi pratade heeela tiden :)
Sen åkte vi till Rikards gym där han skulle träna mage (jag fick titta på, vilket jag gärna gör... vem säger nej till en snygg mage)
     Efter gympasset bjöd Rikard mig på lunch... vi gick till en sushi resturang som fått bra betyg :)
Där tog Rikard några rullar (som inte innehöll lax, vilket han inte gillar) och jag tog 9-bitars :)
Det var väldigt annorlunda sushi då det var svensk fisk = röding, torsk, havskräfta, små räkor... och allt var supergott :D
 
Efter lunchen åkte vi hem till Rikard där han duschade och sen körde han hem mig till Värmdö.
     Vi lagade middag hemma hos mig = vegetariskt pasta carbonara och sen myste vi i soffan framför youtube innan Rikard skulle åka hem vid 23 tiden.
 
Söndag:
Idag vaknade jag vid 10 tiden, fick kramar och pussar från hundarna innan jag gick upp.
     Åt rispannkakor o varm choklad till frukost tillsammans med föräldrarna.
Sen gick jag på en promenad med hundarna, innan jag gick in i duschen ;)
 
Jag packade allt som skulle med hem till norr och vid 16 tiden hämtade pappa mig för att köra mig till tåget.
Sen har jag suttit på tåget upp till Sundsvall mellan 17:22-21:17. Tog en taxi från tågstationen hem och nu ligger jag i sängen och laddar upp inför en ny arbetsvecka :)
     Fanny jobbar natt ikväll så jag sover ensam i lägenheten... men det går bra!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0