Sämst uppdatering någonsin!

Jag är såååå dålig på att uppdatera här uppe, men det beror dels på att jag har jobbat natt/kväll och då inte hunnit, och dels för att jag glömt bort bloggen när jag väl har tid.
 
Jag kan ju berätta lite lätt om vad som har hänt sen senast!
 
Min syster var upp och hälsade på mig förra helgen :) 
Jag hjälpte henne med matten och sen kollade vi in stenstan (hon har ju inte varit här uppe tidigare).
Vi hade det trevligt och det var roligt att få träffa henne efter ca 1,5 månader!
 
Sen har jag jobbat kväll denna vecka som varit så har bara sovit, gått till jobbet och sen sovit igen!
 
Igår (fredag) var både jag och Fanny lediga så vi åkte till stenstan och shoppade lite kläder :) Åt sushi till lunch och hade det allmänt trevligt!
    Till kvällen hade vi fredagsmys med pizza till middag och lite Xide :) jättegott! Sen vart det chips + dipp framför en film :D
 
Idag vaknade jag vid 10 tiden och städade undan efter myskvällen... orkade inte göra det igår!
    Sen åkte vi iväg till Birsta, där vi shoppade lite nödvändigheter ;) 
Vi fick en gran av hyresvärdarna som vi nu har pyntat  :)
 
Observera den otroligt snygga julstjärnan ;)
 
 
Nu har vi julpyntat hela lägenheten :) 
Vi älskar julen!!!


Kommentarer
Anonym

Vi är så duktiga viii :D

2013-12-15 @ 13:01:57
Tessiiiie

mysigt det ser ut :)

2013-12-18 @ 20:33:30
URL: http://tessely.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0