Första arbetsdagen!!!!

Idag gick jag upp runt 9 tiden och lagade iordning bananpannkakor åt mig o Fanny samt hallon o kiwi till det :) jättegott!!!
Sen umgicks jag med Tommy o Diezel medan Fanny pluggade matte... satt vid datorn ett tag och kollade schemat inför veckan!
 
Vid 15 tiden gick jag iväg till kliniken där jag började mitt första arbetspass som fast anställd :)
    Jag började med att få en liten rundvandring på kliniken innan vi hade rond inför kvällen!
Jag jobbade kväll, dvs mellan 15:30 och 21:30.
 
Jag får ju tyvärr inte berätta så mycket detaljer från jobbet pga sekretess, men här är en liten lista på vad jag har gjort idag:
* Rastat hundar
* Tvättat filtar, fällar och kläder
* Medicinerat hundar
* Gått halvt vilse en gång
* Skura burar
* Skura golv
* Diska
* Lärt mig det nya datorsystemet (typ)
* Hållt i en aggressiv hund
* Hållt i en gigantisk hund
 
Det var typ allt jag fick göra under kvällen.... men det var mycket!!
 
Nu ska jag dricka mitt te och kolla på lite grey's anatomy (får inte sova för tidigt då jag ska jobba natt imorn!)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0