Jag är sämst på att uppdatera!

Som rubriken lyder: jag är sämst på att uppdatera denna blogg!
Särskilt när jag jobbar kväll... då orkar jag inte blogga innan jobbet och efter jobbet vill man bara hem och slappa innan man ska sova!
 
Denna vecka har jag jobbat både dag och kväll... personligen älskar jag att jobba kväll! Då är det bara 6 timmar man jobbar och ändå händer det så mycket på denna tid! :) Jätteroligt!
 
Jag har bara jobbat på vård vilket jag nog bara kommer göra under min anställning!
 
Jag trivs jättebra på jobbet och börjar bli en i gänget... kollegorna pratar med mig som vänner och det är riktigt skönt att känna att man passar in :D
 
I fredags blev jag och Fanny hundvakt åt Diezel då Tommy åkte in till akuten för bröstsmärtor... så hade Diezel hemma hos oss under natten och tog hand om honom till lördag eftermiddag då Tommy kom hem!
    Jag var för övrigt ledig i lördags så då tog vi och handlade inför veckan som kommer... köpte diskställ, osthyvel, grythandske samt annat viktigt!
När lönen kommer ska vi köpa ett verktygskit så vi kan få upp tavlor på väggarna och ljusslingor i taket :)
 
Idag, söndag, skulle jag jobba kvällspass, men vaknade med huvudvärk som bara blev värre under dagen samt feber... så sjukanmälde mig och har varit soffliggandes hela dagen!
     Fanny kom hem vid 15 tiden med kladdkaka till oss... jag har helt klart världens bästa rumskamrat :D
Vill man få mig på bra humör ska man ha med sig godsaker ;)
 
Nu ligger jag här i soffan och ser ut som en zombie... undrar om man kan se min hjärna bulta... det vore coolt ;)
 
Ska försöka krya på mig så att jag kan jobba imorgon kväll, hatar att vara hemma när man ska jobba!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0