Det går bra nu!

Förlåt att jag inte har uppdaterat något sen jag kom upp i söndags.
Men jag orkar inte uppdatera när jag jobbar kväll = har inte tid med det innan jobbet och orkar inte efter jobbet.
 
Nu ikväll ska jag jobba natt så nu har jag tid att skriva ett inlägg här.
 
Igår fick jag och Fanny vår första lön, vilket vi firade med att köpa ett par skor till mig samt äta lunch tillsammans i stan :)
 
Jag köpte ett par bruna stövlar som är sköna och snygga :) (Fanny har ett par likadana så vi är twinzies på den fronten)
 
Och vi båda köpte sushi till lunch :D Jättegott!
Vi fick 10 bitar för 59kr, det är jättebilligt!
Se vad fina sushibitarna är! Färgglada och allt :)
 
Vi kollade lite vad man ska köpa inför julen... blomma, mattor, dukar och julklappar :) Det var trevligt att få umgås lite utanför lägenheten.
     Sen fick jag skjuts upp till kliniken, vilket var skönt då ja slapp gå!
 
Själva arbetspasset var lite sådär, mina riktiga arbetsuppgifter var inte så mycket, men jag var tvungen att hjälpa dem inne på operation också... så det var mycket där!
 
När jag slutade hämtade Fanny mig med bilen, så slapp gå hem :)
Väl hemma så kollade vi på Catfish, innan vi gick till sängs.
 
Idag så har jag tvättat all smutstvätt och nu sitter jag här själv o väntar på att börja jobba om 3 timmar :)
Fanny jobbar kväll idag så jag byter av henne på jobbet och sen jobbar jag hela natten fram till 8 då Fanny kommer och tar över :)
 
Aja, ska kolla på någon film nu och sen fixa middag innan arbetspasset :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0