Sista nattpasset

Igår arbetade jag mitt tredje o sista nattpass för denna vecka!
 
Natten var riktigt lugn, vi hade inga patienter alls! Vilket är lite skumt då vi har haft minst 3 patienter/natt denna vecka, men det var skönt då jag jobbade själv för första gången!
 
Jag städade allt som skulle städas, tvättade alla filtar o kläder samt fyllde på med kanyler/sprutor överallt... allt detta innan klockan blev 3.
 
Sen kollade jag på tv i entrén i väntan på om någon patient skulle dyka upp.
    När klockan slog över till 4 så gick jag och powernapade till kl 6, då jag gick upp och trippelkollade alla rum så att allt fanns!
 
När klockan blev 8 mötte jag en lite halvt morgontrött Fanny innan vi skulle ha sköterskemöte till 9. Efter mötet gick jag hem till vandrarhemmet där jag tog en varm dusch och sen somnade jag till 15 tiden!
 
Nu under dagen har jag bara tagit det lugnt... jag och Fanny har köpt lite godis och köpt hämtmat då det är hämtmats-fredag ;)
 
Framåt kvällen ska vi kanske kolla på film och sen sova gott!
 
Jag är ju ledig nu fram till måndag! :) Imorgon kommer pappa o Fannys pappa upp med flyttlastet och på söndag flyttar vi in i vår lägenhet! :D Känns bra det här!!!!!
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0