Flytt!

Förlåt för jättedålig uppdatering denna helg!
Jag jobbade ju natt 3 dagar i rad, så var helt slut under helgen... dessutom flyttade jag och Fanny in i vår lägenhet i söndags, så det vart en tur till IKEA och sånt för att införskaffa olika föremål som behövdes till lägenheten :)
 
Sen på söndag kväll kom Anna o Tommy o Diezel förbi på en fika (de överraskade oss med det)... dock är inte lägenheten klar ännu, har flera saker vi måste köpa, där bland annat dekoration till mitt sovrum är inräknat!
     Måste bland annat köpa en blomma för att ta upp ett av de tomma hörnen, sen ska jag köpa en avlastningsyta av något slag... vet inte ännu vad det ska vara.
 
Vi ska också köpa hammare o spik för att kunna sätta upp lite konst på väggarna, få lite hemma känsla på lägenheten! Och massor av olika ljus! Vi ska ha doftljus och sånt :)
     Tur att jag och Fanny har liknande smak gällande krimskrams och dofter ;)
 
Lägenheten är stor, en 3:a på 90 kvm och det är högt i tak :) 
Fanny fick det minsta sovrummet, vilket är jättemysigt och hon har fått sån hemmakänsla över rummet.... Mitt rum är större men är väldigt tomt... har inte så mycket saker så det känns jättetomt och sterilt!
Ska köpa en matta till rummet och en stor krukväxt som ger mer värme till rummet... dessutom ska jag sätta upp lite tavlor :)
 
Vi har ett allrum som är lika stort som mitt sovrum, där är allt i svart och vitt o har en stilren känsla :) vi ska bara skaffa en tv så är rummet perfekt!
 
Köket är stort och lantligt, väldigt gulligt och passar oss jättebra! Färgerna är svart och vitt där med :) 
 
Ni kommer få se bilder senare då vi fått till det mesta :D
Nu orkar jag inte fota eftersom jag har jobbat och mina fötter är trötta, dessutom ligger jag så skönt i soffan :P


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0