8 oktober

Idag blev jag väckt vid 8 tiden av min ena hund... Lucy hoppade på mig och vägrade låta mig somna om :(
Ibland gillar man inte sina djur!
 
Men jag gick iallafall upp och släppte ut hundarna på gården... sedan gjorde jag frukost till mig och hundarna innan vi gick på promenad.
 
Jag har under dagen dammsugit nedre våningen av huset samt diskat och tvättat av spisen... sen har jag kollat lite på Grey's Anatomy samt ritat lite!
 
Det var läääänge sen jag satte mig er för att rita! Har nästan glömt bort hur man gör!
 
Sen nu har jag ätit middag (tacos med frukt o räkor) samt kollat på Men in black 3, den va rolig som vanligt!
 
Nu ska jag fortsätta rita på min bild (den är till Fancy)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0