AAAAAMMMAAAAJJGAAAAAD

Idag har jag varit heeelt överlycklig, lika lycklig som när ett barn från afrika får rent vatten eller när man får ha helg efter en hektisk arbetsvecka!!!!
 
Idag har nämnligen jag gått från arbetslös till att bli anställd på en djurklinik i underbara Sundsvall... :)
Och inte bara det... jag ska få jobba med min underbara och otroligt knasiga vän Fanny!! :D
 
Vi börjar arbeta på måndagen den 4e november, så det är väldigt snart!!
Jag ska dock åka upp till kliniken på torsdag och provjobba torsdag-fredag :)
 
Jag har dessutom fått ett par skor som jag hade beställt här om dagen :) och jag är skitnöjd!!!!
Det blev ett par bruna pumps!
 
(Jag ska lägga i en geledyna, så foten kommer upp lite mer )
 


Kommentarer
Fannii

HURRA VAD VI ÄR BRAA!!!!<33 :DDDDDDD

Svar: Jaaa verkligen!!! ;D <33
Tokidoki

2013-10-17 @ 19:39:06


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0