Gårdagen!

Igår så gick jag upp kl 5:30 för att åka iväg till Sundsvall... skulle vara där uppe under dagen för att provjobba på kliniken!
 
Jag kom fram till kliniken vid 12 tiden och jag började med att få en rundvandring!
Kliniken är inte så jättestor, men jag kan garantera att jag kommer gå vilse den första veckan!
 
Efter rundvandringen fick jag börja arbeta på vårdavdelningen... fick hjälpa till med en stor böld vilket var jätteroligt! Efter det fick jag röntga en hund... och sen fick jag gå ut med två hundar samt ta avföringsprov på den ena!
 
Jag fick dessutom medicinera en katt s.c och hålla i en annan aggressiv katt under temptagning!
 
Alla på kliniken verkar vara jättetrevliga så jag o Fancy kommer trivas bra!
 
Efter arbetsdagen gick jag och mamma (hon följde med till Sundsvall o träffade hennes vän) till vandrarhemmet för att träffa Tommy & Anna :)
Tyvärr var Anna hemma med migrän, så fick bara träffa Tommy!
      Men Tommy var glad som vanligt och pratade på om allt möjligt!
 
Sen fick jag och mamma skjuts ner till tågstationen där vi tog tågen hem vid 18 tiden!
 
Tågresan ner gick sådär.... det var några barn som lekte i vagnen (klättrade över folks säten och kröp under allas ben) jätteirriterande!!!!!!
 
Kom till Stockholm vid 21:40 där pappa hämtade oss!
 
När jag kom hem så fick jag leka doktor på Issa, fick klämma analsäckarna och fixa med hennes ögon (inte i den ordningen)
Sen blev det sängen!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0