Helgen

Nu har jag ju varit dålig på att uppdatera i helgen så här kommer en uppdatering ;)
 
Fredag:
Jag åkte till Rikard vid 14 tiden, väl där väntade vi in hans kusinbarn Saga för att sedan åka till Heron City.
Saga skulle ställa upp i en tävling där man skrev ett quiz om Yohio samt provkörde Suzukis nya bilmodell :)
(Yohio och Suzuki har ett samarbete där man kan vinna biljetter till Yohios konsert, som för övrigt var i lördags) 
 
Så vi åkte dit och Rikard fick köra en sväng med bilen, sedan fick Saga skriva sitt namn på en lapp som sedan skulle lottas fram.... (if that make sense)
 
Efter körningen åkte vi in till Kungsholmen för att äta pizza (Rikard bjöd... jag har världens finaste pojkvän <3 )
Och lämnade sen av Saga vid hennes buss.
 
När jag och Rikard kom hem så ringde Saga och sa att hon hade vunnit 2 biljetter till Yohios konsert och ville ge biljetterna till mig :)
Dock så kunde jag inte gå... eftersom jag redan var uppbokad på lördagen :( 
(men det är tanken som räknas)
 
Under resten av kvällen kollade jag och Rikard på Aliens, det var länge sen man såg den filmen :)
Den var spännande!
     Sen fick jag äntligen somna i hans famn :)
 
 
Lördag:
Jag och Rikard vaknade vid 11 tiden och åt frukost, sedan pluggade Rikard lite matte samt försökte lära mig hans SJUKT SVÅRA matte :O (jag fattade inte något.... eller lite fattade jag men det var svårt)
 
Sen gjorde jag (läs: inte Rikard) iordning mig för att åka iväg till min moster där vi skulle fira hennes pojkvän/man/sambo som fyllde 55 år :)
     Vi hade det trevligt med god mat och tårta!
Vi stannade där till ca 21 tiden då vi åkte hem till hundarna och brorsan (som stannade hemma)
 
Gick sedan och la mig ganska så omgående.
 
 
Söndag:
Vaknade sent på söndagen och var riktigt trött.
 
Hela söndagen gick åt till att städa.... dammsuga inne, fixa i rabatten, städa hundgården, ta in jordärtskocker och tvätta dem, ta bort skräp samt tvätta kläder.
       Sedan på eftermiddagen kom några vänner till familjen över på en fika (de tog med sig bullar)... det var väldigt trevligt!
 
På kvällen slappade jag framför Grey's Anatomy... som är sååå bra :)
 
Det var helgen det!
 


Kommentarer
Fanni

Mysig helg! Vad roligt att hon vann biljetterna, gölli' pojkvän, gott med tårta, å spara en jordärtskocka till mig-har aldrig smakat! :O

Svar: Den va jättemysig!! Ja det va ju roligt att hon vann dem! Jag ska spara en... eller du ska få äta här med oss :P
Tokidoki

2013-10-07 @ 23:27:11


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0