Lördag den 26/10

Idag vaknade vi väldigt sent! Det var ju förståligt då vi somnade runt 2...
    Rikard gick upp först (som vanligt) och gjorde iordning frukost.
När vi frukosten var klar så bytte vi om till träningskläder och åkte iväg till gymmet...
 
På gymmet tränade vi båda rygg och jag gjorde också några benövningar... sen sprang vi på löpbandet...
Jag kunde faktiskt springa nästan 1 km (låter inte så mycket men jag har problem med knäna så det är STORT)... Rikard sprang 2 km vilket var bra för honom som avrundning)
 
Sen åkte vi hem till Rikard igen, lagade lunch bestående av omelett :)
Efter det gick jag och duschade o sminkade mig.... jag skulle ta 17 tåget (t-bana och buss) till min kära vän Tess som skulle firas!
 
Jag kom hem till Tess vid 18 tiden... där åt vi god mat och snacks samt snackade massor om lägenheter och flytt :) Eftersom jag, Carro och Marre ska skaffa lägenhet inom kort vilket är väldigt stort!
 
Vi pratade hela kvällen fram till 22 då jag åkte hem... Alltid lika roligt att träffa mina tjejer! :)
 
När jag kom hem så somnade jag ganska så snabbt!
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0