Dag 2

Idag gick vi upp vid 10 tiden igen, åt vår inköpta frukost bestående av smörgås med philadelphia ost samt yoghurt och te o juice!
 
Sedan gick vi ner till poolen igen och låg där till 13 tiden, då vi gick upp till rummet för att laga lunch (pasta med svampsås)
 
Efter lunchen gick vi ner igen till poolen och solade vidare, vilket resulterade i en rosa aktig nyans på hela kroppen och ett knallrött ansikte... JA jag har bränt mig, jag som inte brukar göra det! Men det berodde på att jag somnade i solstolen :/
      Ikväll blir det att smörja in sig med "after sun" och försöka att inte klia sig.
 
Efter 17 tiden så gick vi till hotellets gym och gymmade där en stund :) Vi är duktiga!
 
Vi har nu varit iväg och handlat på en stor butik och kommit hem med massa onyttigt :) men vi är ju på semester så vi får äta sånt PLUS att om man gymmat får man äta onyttigt :)
 
Imorgon ska vi gå till stranden och spendera halva dagen där, matsäck ska vi ha med oss också :)
 
Poolen.
 
Utsikt från vårt rum.
AAAAJ, det bränns!
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0