Förlåt, förlåt, förlåt!

Jag ber så mycket om ursäkt för att jag inte laddade upp något på två hela dagar!!!
INTE OKEJ!
 
Nu har jag iallafall blivit frisk (har hosta fortfarande, men annars mår jag bra).
 
Idag ska jag packa.... åker ju till Maspalomas på måndag och har inte ens börjat packa! Panik!!!!
Men idag ska jag ta tag i det... har iallafall tvättat allt jag behöver!
 
Sen ska jag skypa med Fanni och Hannibanani... ska bli roligt att höra deras röster! :)
 
Och så håller jag tummarna på att Rikard kan komma hit och sova över inatt :) vill hinna träffa min pojkvän innan jag åker!! Saknar honom massor!
 
Idag blir det också att städa från veckan som gått (mitt jobb) och kanske om jag har tur med tiden ska jag ta och fota lite (håll tummarna för det)!
 
Nu ska jag äta vidare på min frukost! 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0