Jippi...

Yeah guess what?
IM STILL SICK!!!!!! :(
 
Men idag gick jag iallafall till neurologen, hade rustat upp mig med en termos grönt te, som jag drack ur hela vägen samt proppat i mig alvedon!
 
När jag fick träffa doktorn var jag sjukt nervös.... men jag fick goda nyheter :)
Han tror inte att jag har narkolepsi.... HALLELUJAH!!!! 
        Men jag ska fortfarande åka till SÖS för att göra ett sömntest eftersom jag somnar mycket... och om det är en liten förändring i sömndelen i hjärnan så ska jag få medicin! OCH det är ju positivt!
 
När jag kom hem vid 14:30 tiden så gick jag och la mig under täcket.... och jag har sovit till 18:00!
Nu har jag högre feber än jag hade igår och jag mår pyton.
 
Så här får ni en bild på hur jag känner mig:
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0