Sep 18 - 2013

Fortfarande sjuk här.... men idag har jag iallafall kunnat gå ut med hundarna en lite kortis...
De tycker att jag är jättetråkig när jag ligger i sängen och hostar o snuvar mig!
     Har fortfarande feber och är tjock i halsen, men jag är på bättringsvägen!
 
Jag har inte ätit något på hela dagen.... har inte varit hungrig, vilket jag inte är när jag är sjuk!
Men nu är jag vrålhungrig, men vågar inte laga något när jag är sjuk (vill inte vara i köket då jag kan råka smitta andra).
 
Är det någon som har något tips på en kur som gör en frisk snabbt, så får man gärna dela med sig till mig!! :)
 
Men något positivt var att jag pratade med min pojke i telefonen i typ en kvart!
Jättemysigt att få höra hans röst och det gjorde mig lite mer glad :)
Han har så mycket i skolan, så vill inte störa honom för mycket.... men han tog sig tid att prata lite med mig iallafall :)
 
Jag åker iallafall till Maspalomas om 5 dagar.... 5 DAGAR HELT SJUKT!!!
Och jag har inte ens börjat packa min väska ännu :O Galet!
 
Ska fortsätta att dricka te nu och kanske lyckas få i mig någon sorts mat!
 


Kommentarer
Fannii

Man säger *hokuspokus, bli frisk* :o
Hoppas du hinner bli frisk till España å vad skönt att du inte hade narko!! :D

Svar: Haha jaså, det visste jag inte att man gjorde!!!Får prova det ... *hokuspokus, bli frisk* ;)
Jag mår mycket bättre! Så kommer vara frisk till spanien!
Tokidoki

2013-09-18 @ 22:51:01


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0