Sick again!

Som rubriken säger: Jag har blivit sjuk igen!
Jag hade lite feber igår kväll men trodde det skulle gå över under natten... men när jag vaknade kl 6:00 för att gå upp till jobbet så frös jag som sjutton och var yr i huvudet, kollade då tempen och hade feber på 37,5 grader (ja, det är feber för mig, har en normaltemp på 35 grader).
     Så det var bara att ringa och sjukanmäla mig, och sen bädda ner mig i sängen igen!

Sen har jag bara legat under täcket hela dagen... druckit massor av te (har tappat räkningen på antal koppar) samt tagir alvedon för att sänka febern lite.

Imorgon ska jag iallafall till neurologen för att kolla om jag har narkolepsi eller inte (hoppas på ett nej... vill inte ha det). Och det skrämmer skiten ur mig! Ska dit ensam och jag kommer börja gråta om jag får ett: "ja, du har narkolepsi" svar.

Men något positivt i detta inlägg måste jag väl ha... och det har jag :DDet är EXAKT en vecka till jag och syster ska åka till Maspalomas!!! Wiiiiie! :D


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0